Bestellen

Bestel veilig, gemakkelijk en snel via onze webshop. Kies een product, zet hem in je winkelmand en ga door naar het betalingsproces. Wil je liever eerst persoonlijk contact of heb je wensen over een maatwerk product? Bestel dan telefonisch, per app, via het offerteformulier of per mail. Bestel je een artikel in de webshop, dan gaat de betaling via Ideal, In3 of Afterpay. Bestel je een product na persoonlijk contact, dan gaat de betaling via een factuur met bankoverschrijving.  Ons rekeningnummer is NL72 KNAB 0503600008 tnv Woonhout. 

Levertijd

De levertijd van onze producten is 1-5 weken. De tafels met een hout blad worden vaak in 1-3 weken geleverd. De tafels met een blad van beton ciré of een visgraatmotief hebben een langere levertijd (reken op ongeveer 3-5 weken).  

Bestelling volgen
Zodra jij jouw bestelling hebt geplaatst, kan je deze volgen via ‘volg mij bestelling’. Je hebt je bestelnummer en het mailadres nodig. Per mail ontvang je van ons een track&trace nummer, zodat je het pakket kan volgen. Let op! Wegens de drukte bij de postbedrijven kan het iets langer duren. Bedankt voor je begrip en geduld. Heb je een vraag over je bestelling? Rechtsonder in beeld vind je de whatsapp knop en kan je snel contact opnemen! 

Gratis bezorging

14 dagen bedenktijd

Ideal, Afterpay of In3

Aantrekkelijk geprijsd

Betalen

iDEAL 

Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgevingvan je eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van jouw bankrekening naar die van ons. 

In3

Met In3 kan je gespreid betalen. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen.
-Kies bij het afrekenen voor in3.
-Doe direct je eerste betaling en de bestelling wordt verwerkt.
-Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen de derde. 

Afterpay

Met Afterpay kun je jouw bestelling achteraf betalen. Kies bij het bestellen voor Afterpay, ontvang je product, en betaal achteraf wanneer het jou uitkomt! 

Bankoverschrijving

Voor bestellingen na persoonlijk contact en/of maatwerkproducten, maken wij na akkoord op de prijsopgave een factuur. De betaling gaat via een bankoverschrijving. Ons rekeningnummer is NL72 KNAB 0503600008 tnv Woonhout.

Bezorgen

Wij verzenden onze producten met PostNL, DPD of maken gebruik van een koeriersdienst. Bij een bestelling uit de webshop geldt gratis verzending. Bij maatwerk producten worden de verzendkosten vooraf met jou besproken. 

Per post (maximale afmeting 150 x 74 cm)

-Producten met een maximale afmeting van 150 bij 74 cm. worden met PostNL of DPD verzonden.
-Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. 
-Je ontvangt van ons een track&trace code om de producten te volgen. 

Koeriersdienst (grote afmetingen)

-Producten met een afmeting groter dan 150 bij 74 cm worden bezorgd met een koeriersdienst.
-Wij bezorgen onze producten in heel Nederland.
-De bezorger bezorgt tot aan de voordeur op de begane grond.
-Producten die besteld zijn in onze webshop worden gratis bezorgd. Woon je op de waddeneilanden? Dan overleggen we met jou de kosten daarvan.
-Bij maatwerkproducten met een grotere afmeting worden de bezorgkosten vooraf met jou besproken. De bezorgkosten worden berekend aan de hand van het aantal kilometers. 

Bezorgmoment koeriersdienst

Het bezorgmoment wordt in overleg met de klant gekozen. Je mag een aantal voorkeursdagen opgeven. Wij proberen hier bij het maken van onze planning zo goed mogelijk rekening mee te houden. Zodra wij het bezorgmoment inplannen, ontvang je van ons een mailtje met de dag. Komt dit niet uit? Laat het zo spoedig mogelijk weten, dan krijg je van ons een nieuw voorstel.
Wij streven ernaar om de dag voor de bezorging een tijdsblok door te geven. En als je jouw telefoonnummer doorgeeft, belt de bezorger van te voren dat hij eraan komt! Handig hé?
Belangrijk! Drie dagen voor de bezorging plaatsvindt kan het moment niet meer gewijzigd worden! Mocht de bezorger niemand thuis aantreffen, dan worden wel de bezorgkosten in rekening gebracht en dient er een nieuwe afspraak gemaakt te worden. 

Gratis bezorging

14 dagen bedenktijd

Ideal, Afterpay of In3

Aantrekkelijk geprijsd

Retourneren

Bestelling uit de webshop

Wij bieden producten in de webshop aan die je direct kan bestellen. Op deze producten heb jij bij ons recht op retour als in de wet kopen op afstand. Je hebt veertien dagen bedenktijd. Je kan het product thuis bekijken. Dan kan je bedenken of het product in jouw interieur past. Wil je het product toch niet hebben? Dan kan je jouw geld terugkrijgen. Je moet tijdens de bedenktijd laten weten dat je van de koop af wil. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn. Na je melding dat je van je koop afziet heb je nog 7 dagen om de artikelen te retourneren. Let op! Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en de kosten daarvan! 

Je mag het product terugsturen naar het volgende adres:
Woonhout t.a.v. Retour Internetbestelling
Middenhavenstraat 40-02a
1976 CM IJmuiden

Retourneren kan via PostNL of DPD. Producten die niet via reguliere post geretourneerd kunnen worden (zoals grote eettafels), kunnen bijvoorbeeld via Brenger worden teruggezonden (op eigen kosten)

Wanneer je een artikel retour stuurt is het belangrijk dat zowel het artikel als de verpakking van het artikel, in originele staat terugkomt. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen we contact met je op. We kunnen in dit geval helaas niet het hele bedrag vergoeden, omdat het artikel onverkoopbaar is geworden óf tegen een gereduceerde prijs verkocht moet worden.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het volledige aankoopbedrag terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten retour hebben ontvangen of tot het moment dat jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden binnen 14 dagen na herroeping.  

Maatwerk

Als de producten speciaal voor jou besteld worden en/of speciaal op maat worden gemaakt, geldt het herroepingsrecht wettelijk niet. Een groot deel van de meubels maken we op bestelling en onder speciale wensen. Na akkoord op de prijsopgave en het overmaken van het totaalbedrag of een aanbetaling (25% van de totaalprijs) kunnen we deze niet terugnemen. Mocht er toch iets aan de hand zijn, dan zijn wij echter wel bereid om tot een goede oplossing te komen. 

Retourneren wegens beschadiging
Het mag niet voorkomen dat je je bestelling defect of beschadigd ontvangt. We vinden het dan ook erg vervelend voor je als dit wel gebeurt. Mocht dit je overkomen, dan kun je het beste contact opnemen via de mail, per app of telefonisch. Om je het snelst te helpen, is het fijn als je meteen wat foto’s opstuurt. Komt je artikel beschadigd binnen? Maak dan ook foto’s van de verpakking.

Wij proberen het defect of de beschadiging eerst op te lossen op afstand (bijv. door een onderdeel te vervangen). Mocht dit niet de gewenste oplossing bieden, dan besluiten we dat je het product mag terugsturen. In dit geval worden de gemaakte verzendkosten (bij PostNL of DPD) voor het retour sturen teruggestort op je rekening of je ontvangt van ons een verzendlabel. Stuur het artikel altijd compleet en indien mogelijk in originele en onbeschadigde verpakking retour. Wil je het defecte/beschadigde artikel, ondanks dat we het wel kunnen oplossen, toch retourneren? Dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. 

Add to cart